Pontiac

ogłoszeniaceny używanychforumoponylinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PONTIAC Forum Strona Główna -> ( Pontiac Grand Prix ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szwedek11

Czytelnik



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE
Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:10
Temat postu:

Nierówna praca silnika


Witam, Mam problem z moim autem. Regenerowałem głowice ponieważ wypaliły się 2 zawory. Silnik poskładany ale nierówno pracuje. Wyskakuje błąd P0300 Random/Multiple cylinder misfire detected
Pending. Z tego co udało mi sie prztłumaczyć i zrozumieć to jest chwilowy i losowy zanik zapłonu w cylindrach. Czy wie ktoś co może być tego przyczyną? Prozę o pomoc ponieważ jestem nowicjuszem. Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszystkie porady. Sad
Powrót do góry
gadu-gadu
motorobin

Stały Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Citroen C4 Grand Picasso 2.0 B 2008 r, Peugeot 206 1.4 B 2003 r, Ford Taunus 1.6 B 1980 r, Jeep Cherokee XJ 4.0 B 1989 r, Fiat 126 p 1989 r
Piwa: 6/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:19
Temat postu:

Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika


Witam
Rozumiem,że zdjęte miałeś dwie głowice .
Zacznij od sprawdzenia świec i przewodów wysokiego nap.
Jeżeli przy okazji remontu głowic wymieniane były świece to są źle dobrane ( zła ciepłota pracy )
Pozdrawiam
Powrót do góry
szwedek11

Czytelnik



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE
Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:41
Temat postu:

Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika


Dokładnie. 2 głowice były zdjęte. Świece są nowe NGK Laser Platinum nie ING, jak mi się wcześniej to wpisało. Nie pamiętam symbolu ale niby miały być do tego silnika i za tanie nie były. Przewody tez są nowe, ale maja trochę inne te gumy, te co na świece nachodzą. Może mają jakieś przebicie przez te blaszane osłonki. Wielkie dzięki za pomoc. Jak dojdę co było przyczyna to odpiszę. Chyba że to coś innego. Jakie świece byś Proponował do tego silnika? A może NGKTR55?

Ostatnio zmieniony przez szwedek11 dnia Nie 09 Paź 2011, 10:56, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gadu-gadu
motorobin

Stały Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Citroen C4 Grand Picasso 2.0 B 2008 r, Peugeot 206 1.4 B 2003 r, Ford Taunus 1.6 B 1980 r, Jeep Cherokee XJ 4.0 B 1989 r, Fiat 126 p 1989 r
Piwa: 6/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:59
Temat postu:

Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika


Witam
Do tego silnika na naszym rynku są dostępne tylko NGK z serii V-Line ( około 11 zł/szt ) reszta to oszustwo .
Oczywiście i sprzedawca musi wiedziec jakie NGK V-line dac .
Druga sprawa przerwa na świecach musi byc ustawiona przez mechanika przed montażem .
Nawiasem nie znam producenta świec ING myślałem ,że to nazwa banku Embarassed
Pozdrawiam
Powrót do góry
szwedek11

Czytelnik



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE
Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 09 Paź 2011, 10:54
Temat postu:

Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika


Oczywiście chodziło mi o NGK. NGK PTR4B-15 Laser Platinum takie założyłem. A uszczelki wymieniałem sam wiec z przerwą też będę musiał sobie poradzić, tylko nie bardzo wiem jaką trzeba ustawić.
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Nie 09 Paź 2011, 10:54
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Nie 09 Paź 2011, 22:21
Temat postu:

Wypadanie zapłonu


Jesli wymieniałes uszczelki pod głowicą to nie ma znaczenia czy robiłeś to sam czy z kolegą, ważne zeby sam montaż przebiegał prawidłowo włacznie z popychaczami zaworów, które winny byc montowane na mokro zwilzone olejem silnikowym. Należy tez przeprowadzić test ciśnieniowy cylindrów . Przerwy na świecach ustawione na poziomie 1-1,2 mm Jesli już masz złożony silnik i po pierwszym uruchomieniu czuc wyrazne wypadanie zapłonu wstępnie robisz test nocny . Polega to na odpaleniu silnika w ciemnym miejscu aby zobaczyc miejsce ewentualnych przebic . W sumie elementow do wymiany . Powaznym mankamentem tych silników i o sprzetu są częste awarie przebicia modułow zapłonowych co w rezultacie daje podobne objawy. [Sam zapłon winien pokazywac sie podwójnie na blizniaczych gniazdach[jesli w jednym jest zapłon to w przeciwnym w którym jest suw wydechu takze jest iskra lecz idea polega na samoczyszczeniu świecy.]
_________________
To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Powrót do góry
szwedek11

Czytelnik



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE
Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 11 Paź 2011, 22:58
Temat postu:

Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika


Witam. Okazało się że to była wina tych metalowych osłonek co wchodzą na świece razem z kablem. Silnik pracuje równo, ale słabo wkręca się na obroty przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu. Tak jakby nie palił na wszystkie gary. No i kolejny błąd wyskoczył P0303 czyli 3 cylinder chwilowo nie pali. Zmiana świecy i przewodu nic nie pomaga. Czy koledzy mają jakieś pomysły co to może być? Cewka żadnego przebicia zew. niema. Na zimnym silniku jest lepiej a jak się rozgrzeje gorzej. Dodam ze przy łagodnym wciskaniu gazu nieodczuwalne jest żadne przerywanie. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam. Very Happy
Powrót do góry
gadu-gadu
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Sro 12 Paź 2011, 19:36
Temat postu:

Wypadanie zapłonu


Jeżeli dokladnie przeczytałes informacje to ciśnienie należy takze sprawdzić po naprawie głównej,poniewaz problem może dotyczyć zawieszania zaworu podczas pracy. Jesli to nie pomoże pozostaje ingerencja w moduł i cewki.Pozdrawiam.
_________________
To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Powrót do góry
szwedek11

Czytelnik



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE
Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 12 Paź 2011, 20:18
Temat postu:

Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika


Ok. Sprawdzę w sobotę to ciśnienie. Na pewno napiszę jak coś ustalę. Dzięki za przypomnienie. Very Happy
Powrót do góry
gadu-gadu
szwedek11

Czytelnik



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE
Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Maj 2013, 07:22
Temat postu:

Regulatory zaworow


[list=]
Witam. Mam problem z zaworami. Powypalalo prawie wszystkie ponieważ ponapinaly się regylatory tak ze co niektóre aż się zablokowaly i nie można ich cofnąć. Dopiero po rozebraniu ich i wysłaniu oleju uciekają się. Może ktoś doradzić co mogło być tego przyczyna? Pisałem wcześniej w wątku nierówna praca silnika. Prawdopodobnie przez te napiete regylatory silnik kulal. Urwał się 1 zawor i uszkodził tłok który trzeba wymienić. Proszę o pomoc na temat tych regulatorow i ewentualnego zakupu tłoku.[/list]
Powrót do góry
gadu-gadu
szwedek11

Czytelnik



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE
Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Maj 2013, 07:24
Temat postu:

Re: Nierowna praca silnika Regulatory zaworow


szwedek11 napisał:
[list=]
Witam. Mam problem z zaworami. Powypalalo prawie wszystkie ponieważ ponapinaly się regylatory tak ze co niektóre aż się zablokowaly i nie można ich cofnąć. Dopiero po rozebraniu ich i wysłaniu oleju uciekają się. Może ktoś doradzić co mogło być tego przyczyna? Pisałem wcześniej w wątku nierówna praca silnika. Prawdopodobnie przez te napiete regylatory silnik kulal. Urwał się 1 zawor i uszkodził tłok który trzeba wymienić. Proszę o pomoc na temat tych regulatorow i ewentualnego zakupu tłoku.[/list]
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PONTIAC Forum Strona Główna -> ( Pontiac Grand Prix ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Opinie o samochodach Pontiac Grand Prix - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Pontiac Grand Prix ) Porady, problemy techniczne


PontiacSolstice

52 490

2006r.

171 185 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System