Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:10
Temat postu:
Nierówna praca silnika
Witam, Mam problem z moim autem. Regenerowałem głowice ponieważ wypaliły się 2 zawory. Silnik poskładany ale nierówno pracuje. Wyskakuje błąd P0300 Random/Multiple cylinder misfire detected
Pending. Z tego co udało mi sie prztłumaczyć i zrozumieć to jest chwilowy i losowy zanik zapłonu w cylindrach. Czy wie ktoś co może być tego przyczyną? Prozę o pomoc ponieważ jestem nowicjuszem. Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszystkie porady.
Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Citroen C4 Grand Picasso 2.0 B 2008 r, Peugeot 206 1.4 B 2003 r, Ford Taunus 1.6 B 1980 r, Jeep Cherokee XJ 4.0 B 1989 r, Fiat 126 p 1989 r
Piwa: 6/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:19
Temat postu:
Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika
Witam
Rozumiem,że zdjęte miałeś dwie głowice .
Zacznij od sprawdzenia świec i przewodów wysokiego nap.
Jeżeli przy okazji remontu głowic wymieniane były świece to są źle dobrane ( zła ciepłota pracy )
Pozdrawiam
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:41
Temat postu:
Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika
Dokładnie. 2 głowice były zdjęte. Świece są nowe NGK Laser Platinum nie ING, jak mi się wcześniej to wpisało. Nie pamiętam symbolu ale niby miały być do tego silnika i za tanie nie były. Przewody tez są nowe, ale maja trochę inne te gumy, te co na świece nachodzą. Może mają jakieś przebicie przez te blaszane osłonki. Wielkie dzięki za pomoc. Jak dojdę co było przyczyna to odpiszę. Chyba że to coś innego. Jakie świece byś Proponował do tego silnika? A może NGKTR55?
Ostatnio zmieniony przez szwedek11 dnia Nie 09 Paź 2011, 10:56, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Citroen C4 Grand Picasso 2.0 B 2008 r, Peugeot 206 1.4 B 2003 r, Ford Taunus 1.6 B 1980 r, Jeep Cherokee XJ 4.0 B 1989 r, Fiat 126 p 1989 r
Piwa: 6/0
Wysłany: Pią 07 Paź 2011, 22:59
Temat postu:
Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika
Witam
Do tego silnika na naszym rynku są dostępne tylko NGK z serii V-Line ( około 11 zł/szt ) reszta to oszustwo .
Oczywiście i sprzedawca musi wiedziec jakie NGK V-line dac .
Druga sprawa przerwa na świecach musi byc ustawiona przez mechanika przed montażem .
Nawiasem nie znam producenta świec ING myślałem ,że to nazwa banku
Pozdrawiam
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 09 Paź 2011, 10:54
Temat postu:
Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika
Oczywiście chodziło mi o NGK. NGK PTR4B-15 Laser Platinum takie założyłem. A uszczelki wymieniałem sam wiec z przerwą też będę musiał sobie poradzić, tylko nie bardzo wiem jaką trzeba ustawić.
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Nie 09 Paź 2011, 22:21
Temat postu:
Wypadanie zapłonu
Jesli wymieniałes uszczelki pod głowicą to nie ma znaczenia czy robiłeś to sam czy z kolegą, ważne zeby sam montaż przebiegał prawidłowo włacznie z popychaczami zaworów, które winny byc montowane na mokro zwilzone olejem silnikowym. Należy tez przeprowadzić test ciśnieniowy cylindrów . Przerwy na świecach ustawione na poziomie 1-1,2 mm Jesli już masz złożony silnik i po pierwszym uruchomieniu czuc wyrazne wypadanie zapłonu wstępnie robisz test nocny . Polega to na odpaleniu silnika w ciemnym miejscu aby zobaczyc miejsce ewentualnych przebic . W sumie elementow do wymiany . Powaznym mankamentem tych silników i o sprzetu są częste awarie przebicia modułow zapłonowych co w rezultacie daje podobne objawy. [Sam zapłon winien pokazywac sie podwójnie na blizniaczych gniazdach[jesli w jednym jest zapłon to w przeciwnym w którym jest suw wydechu takze jest iskra lecz idea polega na samoczyszczeniu świecy.] _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 11 Paź 2011, 22:58
Temat postu:
Re: ( Pontiac Grand Prix ) Nierówna praca silnika
Witam. Okazało się że to była wina tych metalowych osłonek co wchodzą na świece razem z kablem. Silnik pracuje równo, ale słabo wkręca się na obroty przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu. Tak jakby nie palił na wszystkie gary. No i kolejny błąd wyskoczył P0303 czyli 3 cylinder chwilowo nie pali. Zmiana świecy i przewodu nic nie pomaga. Czy koledzy mają jakieś pomysły co to może być? Cewka żadnego przebicia zew. niema. Na zimnym silniku jest lepiej a jak się rozgrzeje gorzej. Dodam ze przy łagodnym wciskaniu gazu nieodczuwalne jest żadne przerywanie. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam.
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Sro 12 Paź 2011, 19:36
Temat postu:
Wypadanie zapłonu
Jeżeli dokladnie przeczytałes informacje to ciśnienie należy takze sprawdzić po naprawie głównej,poniewaz problem może dotyczyć zawieszania zaworu podczas pracy. Jesli to nie pomoże pozostaje ingerencja w moduł i cewki.Pozdrawiam. _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Maj 2013, 07:22
Temat postu:
Regulatory zaworow
[list=]
Witam. Mam problem z zaworami. Powypalalo prawie wszystkie ponieważ ponapinaly się regylatory tak ze co niektóre aż się zablokowaly i nie można ich cofnąć. Dopiero po rozebraniu ich i wysłaniu oleju uciekają się. Może ktoś doradzić co mogło być tego przyczyna? Pisałem wcześniej w wątku nierówna praca silnika. Prawdopodobnie przez te napiete regylatory silnik kulal. Urwał się 1 zawor i uszkodził tłok który trzeba wymienić. Proszę o pomoc na temat tych regulatorow i ewentualnego zakupu tłoku.[/list]
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIERADZ ŁÓDZKIE Posiadane auto: PONTIAC GRAND PRIX GTP SUPERCHARGED 3,8 VW PASSAT KOMBI 1996 2.8 VR6
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Maj 2013, 07:24
Temat postu:
Re: Nierowna praca silnika Regulatory zaworow
szwedek11 napisał:
[list=]
Witam. Mam problem z zaworami. Powypalalo prawie wszystkie ponieważ ponapinaly się regylatory tak ze co niektóre aż się zablokowaly i nie można ich cofnąć. Dopiero po rozebraniu ich i wysłaniu oleju uciekają się. Może ktoś doradzić co mogło być tego przyczyna? Pisałem wcześniej w wątku nierówna praca silnika. Prawdopodobnie przez te napiete regylatory silnik kulal. Urwał się 1 zawor i uszkodził tłok który trzeba wymienić. Proszę o pomoc na temat tych regulatorow i ewentualnego zakupu tłoku.[/list]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Pontiac Grand Prix ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.