Witam wszystkich!
Posiadam Pontiaca Firebirda z 1992r.Mam go od 15 lat i coś takiego przytrafiło mi się po x1.Przez pewien czas,ok 8 miesięcy nie mogłem korzystać z auta i był wymontowany z niego aku.Teraz po włożeniu nowego aku nie można uruchomić auta.
Swieci sie kontrrolka security.
Czy ktoś może się spotkał z takim zjawiskiem i potrafi mi podpowiedzieć co zrobić?
Dzięki z góry...
Jędrek
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Czw 15 Wrz 2011, 19:31
Temat postu:
Lampka Security
Jesli po długiej przerwie po włożeniu aku ,auto nie chce odpalic może być a nie musi być problemem . Oznacza to że klucz nie aktywował kodów w instalacji zabezpieczen w kilku kluczowych miejscach[ miedzy innymi instalacji zapłonowej ].Lampka security miga gdy np; otworzymy drzwi kluczem a nie z pilota ,nie nastąpi blokada drzwi po wejsciu do auta . Na początek sprawdz czy sam kluczyk ma sprawny wewnetrzny rezystor działa z pilota i otwiera drzwi. Jak nie to wymien baterie aby uzyskac własciwe napiecie,co po umieszczeniu klucza w stacyjce da własciwy opór do czujników zabezpieczen . Potem otwórz dzwi z pilota i pozostaw kluczyk w stacyjce na ok 20 min . Potem próba . Tyle wstępnie. _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Hejo!
Dzięki za odpowiedź.Masz rację co do klucza.Faktycznie nie czyta wszystkich kodów.Jutro będę miał na nowo zaprogramowany kluczyk i zapewne wszystko będzie ok!
Pozdrawiam
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Pontiac Trans Sport 3.1 93
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 16 Paź 2011, 21:05
Temat postu:
Re: ( Pontiac Firebird ) Lampka Security
czekaj czekaj w birdzie z roku 92 masz coś takiego jak vats a działa to w ten sposób że kluczyk ma rezystor przypatrz sie widać styki. Jak podepniesz pod miernik to się dowiesz jaka jest rezystancja. W stacyjce masz dwa styki które po włożeniu kluczyka obwód się zamyka. Ale żeby było ciekawiej to wartość rezystancji musi się zgadzać z tą w Vatsie i jeśli tak jest to vats podaje sygnał do ECMA i temu dopiero działają wtryski itp. Nie ma tutaj kluczyka programowalnego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Pontiac Firebird ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.